سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

خرید بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی85 سانتی را به عنوان جداکننده در خروجی بزرگراهها و خیابانها به جهت مشخص نمودن نمای مسیر، استفاده می کنند . بشکه ترافیکی در اندازه ها و سایز های مختلف  و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد. ایمن ترافیک کالا، بشکه ترافیکی 85 سانتی را معرفی می کند. این محصول، جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی بسیار مناسب می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ایمنی7کیلوییدر خروجی بزرگراهها و خیابانها جهت نمای مسیر استفاده می شود . این محصول در اندازه ها و سایز های مختلف و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد . بشکه ایمنی ترافیکی7 کیلوییمناسب جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی می باشد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی105سانتی متری یکی از تجهیزات ترافیکی به شمار می آید، امروزه تجهیزات ترافیکی که شامل جداکننده ترافیکی و یا جداکننده ایمنی است که کمک شایانی به کنترل ترافیک، جلوگیری از تصادفات و آسیب های ناشی از آن کرده است. همان طور که می دانیدیکی از تجهیزات ایمنی ، بشکه ایمنی 105 سانتی متری است. جنس بشکه ایمنی 105 سانتی متری مواد پلی اتیلن فوق العاده با کیفیت و درجه یک می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تولید کنندهبشکه پلاستیکی ترافیکی با در نظر گرفتن اصلاحات محیط زیستی در تولید بشکه ترافیکی از پلی اتیلن مرغوب سنگین با گرید مناسب استفاد ه کرده است. رنگ زرد به کار رفته در طراحی بشکه های ایمنی ترافیکی باعث جلب توجه رانندگان محترم از فاصله زیاد می شود. این رنگ قوی در شب نیز انعکاس کننده قوی نور است و مناسب ترین جدا کننده خیابان برای محیط های کم نور می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی ایمنی، نوعی از جداکننده ها است که برای مسدود و محدود کردن مسیرها به طور موقتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با بهره گیری از متریال مناسب و در حجمی حساب شده، طراحی گشته و تمامی استانداردهای ساخت در تولید آن رعایت شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا