سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

خرید گلدان شهری

گلدان بزرگ شهری با شکل مستطیلی، مناسب برای فضا های شهری است و می تواند به عنوان یکی از لوازم تزئینی پارک ها، ویلا ها و باغ های خصوصی استفاده شود. این گلدان بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، شعله و سرما و گرمای شدید می باشد. از گلدان بزرگ شهری به دلیل اندازه ای بزرگی که دارد می توان به عنوان راهبند و جدا سازی مسیر در خیابان ها نیز استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

گلدان سنگی دارای پوشش یکدست و زیبا بوده و در شرایط سخت اب و هوایی مانند برف و باران شدید مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این گلدان ها همچنین بسیار با دوام بوده و مقامت قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارند که در نتیجه می توان گفت عمر بسیار طولانی ای نیز داشته و برای مدت زمان زیادی در شهر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سیمانی پارکی در سایز بزرگ دارای طرحی زیبا و مناسب برای پارک ها و فضا های سبز می باشد. استفاده از این گلدان ها در اماکن تفریحی و مجتمع های تجاری و مسکونی، فضای سبز بیمارستان ها و هتل ها نیز نمای زیبایی به این مکان ها میدهد. مقاومت بالای گلدان سیمانی در برابر سرما، باران و برف باعث دوام و کار برد بسیار طولانی مدت آن شده و به مرور زمان تغییر رنگ نخواهد داد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سیمانی پارک با مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضربات، تابش مستقیم نور خورشید و حرارت، ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. با توجه به فرآیند ساخت استاندارد و مواد تشکیل دهنده، این گلدان ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی هستند و به همین واسطه تا سال ها قابل استفاده اند. البته این گلدان ها در صورت استفاده در بلوارها به شکلی طراحی می شوند که با برخورد خودرو آسیب کمتری به خودرو وارد کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

زیبایییک مکان نه آن که تنها به خود آن مکان وابسته باشد بلکه به تجهیزات و تزئیناتی که در آن استفاده می شود نیز وابسته است.گلدان پارکی از دسته تجهیزات و مبلمان شهری است که در فضا های پارکی مورد استفاده قرار می گیرد. موارد استفاده از این محصول تنها به پارک محدود نیست بلکه از آن می توان در باغ ها، ویلاها، حیاط های منزل و سایر مکان ها نیز استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان بتنی پارکی محصولی است با طراحی ساده و بسیار شیک که با انواع فضاها همخوانی دارد و باعث زیبا سازی فضا می شود. این گلدان بتنی پارک مقاومت بالایی در برابر شکستگی، ترک خوردگی و رطوبت و دماهای مختلفی دارد که این محصول را نسبت به سایر گلدان های شهری متمایز می کند.گلدان شهری از بهترین بتن و سیمان ساخته شده است که موجب افزایش دوام این محصول میگردد و عمر این محصول را بالا می برد.

گلدان