سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

کلاه کار ساختمانی هترمن در رنگ مشکی تولیدشده و رنگ تیره‌ی آن باعث می‌شود کمتر کثیف شود . این کلاه دارای بند رگلاژی است که در قسمت پشت سر کلاه را محکم و اندازه می‌کند تا از روی سر جدا نشود. این کلاه دارای عرق‌گیر مناسبی است که مانع از عرق کردن سر شما شده و همچنین قابل تعویض است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندس عمران  یک مزیت ویژه دارد و آن، وزن سبک 380 گرمی این کلاه است. اغلب عوامل مجموعه های پروژه های مختلف به خاطر وزن سنگین کلاه های ایمنی گلایه می کنند و از قرار دادن آن کلاه ها اجتناب می کنند اما این کلاه ایمنی ساختمانی می تواند گزینه ای برای ترغیب آن ها به استفاده از کلاه ایمنی باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار کارگاهی هترمن با جنس pvc مقاومت فراوانی در برابر ضربه و افتادن اجسام سنگین دارد. بنابراین با استحکام فراوان خود به‌ خوبی از سر مراقبت می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول وزن 1240 گرمی همراه با طول 28.5 ، عرض 22 و ارتفاع 15 سانتی‌متری آن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندسی  MK7 jsp دارای منافذی بر روی سطح خود می باشد که به عرق نکردن سر و همچنین تهویه داخل کلاه  کمک شایانی می کند. علاوه بر این، وجود نوار های عرق گیر در داخل این کلاه ایمنی کار و لبه ی برگردانده شده جلوی آن شرایط مساعدی را برای افراد فراهم می‌سازد.وجود مواد بی نظیر پلی اتیلن در ساختار این کلاه ایمنی مهندسی، مقاومت و ضربه گیر بودن آن را در برابر برخورد اجسام سنگین و ضربات محکم  میسر می‌سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار تاپ کپ  jsp از جنس پلی اتیلن فشرده ساخته شده است که از سر فرد در برابر آسیب های موجود در محیط کاری از جمله برخورد اجسام سنگین و فلزات تیز و برنده حافظت می کند. کلاه ایمنیjsp دارای تاییدیه وزارت کار و استانداردهای تامین لوازم ایمنی است و شرایط ایمنی را برای فرد بوجود می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار غارنوردی چراغ دار، بدنه با کیفیتی در جهت حفاظت از سر در برابر اصابت سنگ های ناشی از ریزش احتمالی دارد. بدنه این کلاه ایمنی کاملا ضربه گیر است و استحکام لازم را در برخوردهای شدید با اجسام سخت دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم کلاه ایمنی غارنوردی چراغ دار وزن سبک آن است که هیچ گونه فشاری به گردن وارد نمی کند

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا