سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

نظر

محافظ ستون یک از تجهیزات پارکینگ  محافظ ستون یک از تجهیزات پارکینگ بوده و ما درایمن ترافیک کالاآن را عرضه میکنیم. که نقش مهمی را در ایمنی فضای پارکینگ  ها ایفا میکند . با استفاده از محافظ ستون پارکینگ می توان از دیواره ها و ستون های پارکینگ ها در برابر صدمات ناشی از برخورد اجسام یا وسایل نقلیه ها محافظت کرد. از طرفی خودروها در برابر ضربه های حاصل از برخورد با اجسام خشکی همچون بتن دیوارها و ستون ها محافظت بیشتری می یابند. محافظ ستون در واقع هم برای محافظت خودروها و هم ستون ها و دیوارها نقشی بسیار مهم ایفا می کند. خرید و تجهیز این وسیله میتواند به بهتر شدن و بهینه شدن کارایی پارکینگ شما بسیار کمک کرده و جلوه زیبایی به پارکینگ شما بدهد و محافظ ها در انواع مختلفی بوده که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت همچنین قیمت و نصب و شرایط استفاده از آنها را برای شما شرح خواهیم داد تا بهترین جنس محافظ ستون را برای پارکینگ خود انتخاب کنید.. 

محافظ ستون چیست؟ 

 محافظ ستون پارکینگ قطعات لاستیکی یا پلاستیکی هستند که بر روی لبه ستون و گوشه های پارکینگ نصب می شوند. محافظ ها باعث ایجاد زیبایی فوق العاده در محیط و جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون پارکینگ و خسارت به خودرو و ایمن سازی فضای پارکینگ می شود.

محافظ ها یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ میباشد، با استفاده از آنها در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید.

گارد ستون ها از جنس لاستیک و پی وی سی با قابلیت جذب ضربه  بالا می باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون، از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند.

قسمت رویه محافظ ها از نوارهای شبرنگ منعکس کننده نور و نوارهای لاستیکی رنگی مسلح شده است. که به خوبی نقش هشدار دهنده را ایفا میکند. به سرنشین خودرو این امکان را می دهد که به راحتی در جای پارک خود قرار گیرد.

عکس محافظ ستون پارکینگ

اجزای محافظ ستون : 

1-   محافظ لاستیکی ،  که به آن محافظ ستون پلاستیکی نیز می گویند. با قدرت ارتجاعی و ضربه پذیری بالا که بسته به نوع محافظ ها دارای ضخامت مختلف هستند. ارتفاع آنها از 60 سانتی متر تا یک متر می باشد. متریال مرغوب آنها قدرت ضربه پذیری این لاستیک حفاظت کننده ستون را بالا میبرد.

2- محافظ  شبرنگ ، که بسته به طراحی پارکینگ دارای مدل ها و رنگ های متنوع می باشد.

زاویه بین بالهای محافظ ستون های آرتمیس حدودا 90درجه می باشد که اندازه هر بال آن از 8 سانتی متر تا 10 سانتی متر با ضخامت 2 سانت می باشد. زیبایی فوق العاده و طراحی اصولی این نوع کرنر گارد ها ضمن ایمن نمودن فضای پارکینگ شما، جلوه بسیار زیبایی به پارکینگ می دهد که ده ها نمونه اجرا شده و در حال بهره برداری ازاین دست پروژه های موفق و قابل بازدید گروه صنعتی آرتمیس پارکینگ گواه بر این ادعاست.

3-  نوارهای لاستیکی رنگی ، که از آنها در سبد محصولات و ضربه گیرهای جدید این مجموعه قرار گرفته، استفاده شده است. تنوع در رنگ و هارمونی با محیط اطراف و قیمت محافظ ستون پارکینگ های ما  از جمله خصوصیات منحصر به فرد این محصولات می باشد که آنرا از سایر محافظ ستون های پارکینگ موجود در بازار متمایز می کند.

استفاده از محافظ ستون کار درستی است؟

با افزایش قیمت خودرو در کشورمان باید هرچه بیشتر از قبل مراقب بدنه و همچنین سلامت خودرو ها بود این امر در پارکینگ ها به خصوص پارکینگ های عمومی بسیار بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد تا از برخودرد ها و تنش های احتمالی ناشی از صدمه دیدن خودرو ها جلوگیری شود . اما محافظ ستون تنها در پارکینگ های عمومی کاربرد ندارد و میتوانید برای پارکینگ های مجتمع های مسکونی و کم واحد هم از آنها بهره برد .

محافظ ستون پارکینگ لاستیکی و پلاستیکی

محافظ ستون از جنس و متریال های مختلفی مانند، آلومینیوم، پلاستیک و لاستیک ساخته می شوند و معمولاً در ستون ها و ورودی های ساختمان ها قرار می گیرند تا در برابر میکرو شوک های دریافت شده از وسایل نقلیه عبوری محافظت شود.

از آنجا که از رنگ روشن برخوردار می باشند، باعث شده تا حضور آن ها به عنوان موانعی برای رانندگان در کاهش تصادفات و هزینه های ناشی تعمیرات خودروها و وسایل نقلیه شناخته شوند. . آنها یک حفاظت ایده آل برای ستون های موجود در پارکینگ های مناطق مسکونی و تجاری و وسایل نقلیه هستند.

نصب محافظ ستون

کرنر گارد ها با توجه به جنس ستون های پارکینگ به یکی از روش های زیر نصب می گردند:

  1. پیچ و رول پلاک
  2. چسب
  3. تفنگ هیلتی

نصب محافظ ستون معمولا کار پیچیده ای نخواهد بود و اگر مقداری فنی و یا به اصطلاح دست به آچار باشید به راحتی میتوانید محافظ های خریده شده را در مکان مورد نظر خود نضب کنید فقط باید به این نکته توجه کنید که اگر قصد نصب به وسیله چسب را دارید ابتدا محل مورد نظر یعنی گوشه ستون هارا از ناهمواری ها پااک کنید وسطح را یکدست کنید برای مثال رنگ های برجسته شده را با کاردک بتراشید و بعد از تراشیدن سطح را باپارچه مرطوب خاک گیری کنید تا این گرده ها مانع از عمل کرد چسب نشود . بعد از علامت گذاری محل هایی که باید چسب مالیده شود چسب را به سطح مورد نظر پخش کرده و محافه های ستون را در جای خود قرار داده و نگه دارید توجه داشته باشید به دلیل زمانبر بودن خشک شدن چسب ها پیشنهاد میشود برای هر گوشه تکیه گاهی قرار داده تا محافظ ها ثابت در جای خود قراربگیرند .

اگر قصد نصب محافظ ها به وسیله پیچ رول پلاک و دریل را دارید کار کمی سریعتر است زیرا نیاز به صبر برای خشک شدن محافظ ها نخواهید داشت . اگر میخواهید برا نصب از پیچ های کوتاه استفاده کنید پیشنهاد میشود پیچ هارا به صورت دستی سفت و محکم کنید البته اینکار با استفاده از پیشگوشتی های برقی هم میتواند انجام بپذیرد فقط باید میزان فشار وارد شده به سطح محافظ ستون خارج از کنترل نباشد تا باعث شکستگی محافظ ها شود.
اگر از پیچ های بلند برای نصب محافظستون استفاده میکنید حتما به یک اندازه و با فشار مناسب به پیچ ها نیرو وارد کنید تا علاوه بر آسیب نرساندن به سطح محافظ ها مانع از کج شدن و فرم نامناسب شوید .

لذت خرید آنلاین را با ما در سایت ایمن ترافیک کالا تجربه کنید.