سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

  5 مدل لباس کار پرکاربرد

 شاید اولین اولویت همه برایلباس کارراحت بودن آن باشد. همه ما علاقه داریم حین کار به راحتی حرکت کنیم و مسئولیتی که به ما محول شده را انجام دهیم. اما این تنها ملاک بهترین لباس کار دنیا نیست. ایجاد ایمنی مهمترین ملاک انتخاب لباس کار است. اگر یک کارگر شرکت فولاد هستید حتما در محیط گرم فعالیت دارید اما باید لباسی از جنس کتان و یا ویسکوز پنبه بپوشید. درست است که تحمل این لباس ممکن است سخت باشد؛ اما تنها این نوع پارچه است که می تواند از پوست شما در برابر سوختگی محافظت نماید. در انتخاب و خرید لباس کار 3 آیتم وجود دارد که باید به آن توجه نمایید.

·         پارچه  دوخت لباس کار

·         نحوه دوخت لباس کار

·         مدل لباس کار

1-لباس کار کاپشن و شلوار

از پرطرفدارترین انواع لباس کار، کاپشن و شلوار است. این لباس به راحتی پوشیده می شود؛ چرا که در کاپشن آن زیپ دوخته شده است و شلوار آن نیز به صورت کمر کش و یا دکمه ای طراحی می شود. در فصول سرد سال می توانید لباسی ضخیم زیر کاپشن بپوشید و در فصول گرم می توانیدچیزی زیر آن نپوشید. این لباس به کمک پارچه های بسیار متنوعی دوخته می شود. لباس کار ایران خودرویی را از پارچه فلامنت و پلی استر پنبه ای می دوزند. در صورتی که در صنایع خودروسازی، پتروشیمی، راه سازی و ... فعالیت می کنید پارچه فلامنت را انتخاب نمایید. در صورتیکه در صنایعی همچون فولاد، ریختگری، معدن و .. فعالیت دارید و خطر سوختن شما را تهدید می کند، بهتر است  لباس کاری با پارچه ضخیم همچون کتان، ویسکوز و جین خریداری نمایید. برای مشاغلی دشوار این چنینی می توانید از لباس کار سیلور استفاده کنید.

2-لباس کار یکسره

ین مدل لباس کار به صورت یکسره دوخته می شود. پوشیدن آن کمی دشوار است؛ اما تمام افرادی که در مشاغل فنی فعالیت دارند خرید لباس کار یکسره را ترجیح می دهند. لباس کار یکسره برای افرادی مناسب است که در طول کار مدام باید خم و راست می شوند. مشاغلی همچون مکانیکی، لوله کشی، برق کاری، کارواش و ... هدف لباس کار یکسره می باشد. این مدل لباس کار خود به دو دسته لباس کار خلبانی و لباس کار دوبنده تقسیم می شود. در ادامه ما را همراهی کنید تا با تفاوت های  این دو مدل بیشتر آشنا شوید.

در ادامه این مقاله ما سعی نمودیم بهترین انواع لباس کار را به شما معرفی نماییم. در صورتی که تمایل دارید که بیشتر درباره انواع لباس کار بدانید بهتر است اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا