سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

  6 مدل از بهترین گلدان شهری در جهان

در تمام کشورهای دنیا از مبلمان شهری برای رفع نیاز شهروندان و زیبا نمودن ظاهر شهر استفاده می شود. از جمله مهمترین فاکتورهایی که استفاده از آن باعث زیبایی چندین برابر شهر می شود، گلدان شهری است. گلدان شهری از متریال مختلفی ساخته می شود و قیمت آن از مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و همچنین اندازه گلدان متاثر است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع پرکاربرد گلدان شهری آشنا نموده و تعدادی از گلدن های زیبای جهان را معرفی نماییم.

گلدان سیمانی پارک

گلدان سیمانی از جمله پرکاربردترین انواع گلدان در سطح شهر است. این گلدان از اصلی ترین مبلمان شهری موجود در بزرگترین شهر های دنیا است. دلیل این امر را باید در قالب پذیری سیمان و پایین بودن قیمت گلدان سیمانی دانست. شاید نتوان گلدان سیمانی را در رنگ های متنوع یافت اما طرح های زیبا که طراحان روی سیمان پیاده می کنند بر زیبایی این محصول می افزاید. خرید گلدان سیمانی جهت نصب در خیابان های بزرگ شهرهای معروف دنیا رواج دارد.  

گلدان بتنی پارک

گلدان بتنی ماندگاری فوق العاده زیادی دارد و برای شهرهایی با آب و هوای مرطوب بهترین انتخاب است. با اینکه امکان رنگ کردن گلدان بتنی مقدور نیست؛ اما از دیرباز این طراحان بودند که با طرح های فوق العاده زیبا این متریال را به گلدان هایی زیبا تبدیل می نمودند. گلدان بتنی پارک را در خیابان های شهرهای بزرگ دنیا می توان یافت. این محصول در عین سادگی، بسیار شکیل است. قیمت گلدان بتنی نسبت به گلدان سنگی کمتر بوده و وزن بیشتری دارد. از این گلدان علاوه بر زیبا نمودن سطح شهر برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به کوچه یا خیابان و یا حتی جلوگیری از پارک خودرو در خیابان ها استفاده می شود.

گلدان فایبر گلاس

فایبر گلاس نوعی پلاستیک با دوام است. گلدان های شهری بیشتر از انواع گلدان بتنی، سنگی و سیمانی انتخاب می شود و کمتر پیش می آید در سطح شهر از گلدان پلاستیکی استفاده شود. قیمت گلدان پلاستیکی پایین است و در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع ساخته می شود. وزن این محصولات پایین است و از این رو امکان به سرقت رفتن آن زیاد است. از این رو بیشتر از گلدان شهری در منازل استفاده می شود.

در این مقاله ما شما را با گلدان های معروفی که در شهرهای بزرگ دنیا استفاده می شوند، آشنا می نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا