سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

کفش کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد

مناسب ترین و بهترین پا پوش هایی که برای محافظت و سلامتی پا ها پیشنهاد می شود کفش های ایمنی می باشند. کفش ایمنی با استفاده از خصوصیت ها و ویژگی هایی طراحی و تولید می شوند که پا ها را از صدمه دیدن در مقابل حوادث و خطراتی که در حین کار کردن ممکن است رخ دهد حفاظت می کنند . پا ها از جمله اعضای اصلی بدن می باشند و سلامتی آن بر عهده خود افراد و یا کار فرمایان شرکت ها و کارخانه ها و هر سازمانی می باشد ، بنابراین خرید کفش ایمنی مناسب در کار های سخت ، اصل مهمی می باشد که باید حتما از آن پیروی کرد   .

کفش ایمنی با سر پنجه فولادی که در پنجه آن ها به کار رفته است قادر می باشند از انگشتان پا در برابر انرژی معادل با 200 ژول و نیروی فشردگی حداقل 15 کیلو نیوتن محافظت کنند و از قطع شدن آن ها در مقابل افتادن اشیا سنگین و یا تیز جلو گیری نمایند . کفش ایمنی همچنین خاصیت ضد لغزندگی دارند که از افتادن و لغزیدن افراد جلوگیری می کند .

کفش ایمنی از چرم ها غیر قابل فساد که پوست دباغی شده ی سبک وسنگین می باشد تولید می شوند . زیره کفش ایمنی از جنس هایی همچون pv و pu می باشد که مولکول های بزرگی می باشند که واحد های ساختاری تکرار شونده دارند که به وسیله پیوند های شیمیایی به هم وصل می شوند .

آستر درونی کفش ایمنی پارچه هایی هستند که جنس های متنوعی دارند و قسمتی می باشد که پا ها مستقیما با آن در تماس می باشند . آستر کفش ایمنی باید توانای جذب عرق پا را داشته باشند .

کفش ایمنی علاوه بر این‌که توانایی حفاظت از پاها را باید داشته باشند، باید رنگ‌ها و مدل‌ها و زیبایی آن‌ها نیز به‌گونه‌ای باشد که خریدار یا مصرف‌کننده با میل و رغبت از آن‌ها استفاده کنند و صرفاً جهت مراقبت از پاها نباشد و با بی‌میلی نپوشند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت و خدمات و پشتیبانی و فروش مستقیم کالاها در خدمت شما بزرگواران هستیم. این فروشگاه کفش ایمنی را در انواع گوناگون برای شغل های مختلف ارائه می دهد . علاوه بر تولید و طراحی کفش های ایمنی زیبا و مناسب ، تجهیزات ایمنی دیگری از قبیل لباس های کار که شامل کاپشن شلوار های ایمنی و اورکت مهندسی و رو پوش های بهداشتی و تیشرت و سرهم می باشد نیز با کیفیت بالا تولید می کند که مخصوص کار ها و شغل های متفاوت می باشند و تنوع رنگی زیادی دارند . کفش های ایمنی در این فروشگاه به صورت کفش ایمنی ساق بلند و یا ساق کوتاه ، کفش نسوز یا کفش ایمنی آتش نشانی ، کفش های ایمنی مهندسی و کفش ایمنی عایق برق به فروش می رسد. در صورت نیاز به خرید لباس کار ، کفش کار و انواع تجهیزات ایمنی و ساختمانی از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن فرمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا