سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

تجهیزات ایمنی ساختمان

امروزه اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان به قدری از ارزش بسیار والایی برخوردار است که بدون رعایت کردن هر کدام از بخش های و بندهای آن، قطعا کار ساخت و ساز توسط ماموران و مسئولان بازرسی توقف خواهد شد  .

به همین جهت برای ادامه و روند کارهای ساخت و سازی و حفاظت از نیروی کار توصیه می شود که تمام نکات مربوط به ایمنی را در ساختمان خود فراهم کرده و سپس کار را شروع کنید تا واقعیت ضرب المثل اول ایمنی و بعد کار به به سرانجام برسد. شما می توانید تمام تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان خود را به راحتی از وب سایت پیش روی خود تهیه خریداری کرده و آن را طبق استاندارد های تعریف شده در ساختمان سازی جدید خود مورد استفاده قرار دهید همچنین می توانید در صورت بروز هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ایمنی در ساختمان سازی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی ماشین آلات مورد استفاده اشاره کرد که کارفرمایان و پیمانکاران بایستی در وهله اول به این امر توجه داشته باشند و از مهمترین خطراتی که می تواند از ماشین آلات به کارگران برسد و بایستی تجهیزات ایمنی ساختمان را در این خصوص به کار گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطرات حرارتی

خطرات ناشی از ارتعاش

خطرات الکتریکی

خطرات مکانیکی

خطرات ناشی از صدا

خطرات ناشی از مواد و اجسام

با پیشگیری های لازم و خرید تجهیزات ایمنی ساختمان مناسب می توان از بروز اتفاق های ناخواسته و ناگوار جلوگیری لازم را داشته باشیم.

حفاظت فردی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به حفاظت فردی اشاره کرد که ر این بخش بایستی ایمنی کارگران را در نظر داشته باشید و تمام امکانات مربوط به ایمنی آنها را فراهم کنید. از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران می توان به مواردی از جمله لباس کار، کلاه ایمنی، گوشی ایمنی، دستکش و کفش ایمنی اشاره کرد. تمام کارفرمایان بایستی توجه لازم را در خصوص تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران خود را جدی گرفته و به تعداد آنها اقدام به خرید و تهیه تجهیزات و اقلام مذکور داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به نصب و تعبیه کمک اولیه اولیه در قیمت های مختلف ساختمان می باشد که در صورت نیاز دسترسی راحت تری را داشته باشند. حفاظت فردی از مهمترین آیتم های مورد توجه در تجهیزات ایمنی ساختمان می باشد چرا که جان انسان از تمام دارایی های موجود در جهان با ارزش می باشد و همین امر نیز سبب وضه این قوانین در در اتحادیه های گوناگون شده است. فقط خرید تجهیزات ایمنی ساختمان کافی نبوده و شما بایستی نحوه استفاده و آموزش های لازم را برای کارگران ارائه دهید تا آنها بتوانند به شکل درست و صحیح اقدام به از استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشند.

تجهیزات ایمنی ساختمان

از دیگر مهمترین آیتم های مربوط به تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی مواد اشاره کرد که تمام پیمانکاران موظفند نکات و دستورالعمل های مربوط به آن را در رعایت کنند. منظور از تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد استفاده از لوازم مصرفی، ابزار آلات، قطعات یدکی و مواد اولیه ساختمان سازی می باشد که بایستی تخلیه و بارگیری این مواد طبق اصول های مندرج در آیین نامه ها بوده و هیچ گونه مشکلاتی را برای کارگران به وجود نیاورد. تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد می تواند یکی از موارد زیر اشاره کرد:

انبار کردن مواد اولیه در یک فضای بسیار مجزا

مشخص کردن مواد خطرساز

طبقه بندی و جداسازی تمام اقلام مورد نیاز که علاوه بر ایمنی سبب سهولت دسترسی نیز خواهد شد.

خرید تجهیزات ایمنی ساختمان

اگر می خواهید بدون بروز اتفاق ناگواری، ساختمان و ساخت و ساز خود را انجام دهید توصیه می نیم که در گام اول اقدام به خرید و تهیه تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشید تا با خیال راحت اقدام به این کار داشته باشید. در صورت رعایت کردن تمام نکات مربوط به ایمنی ساختمان می توانید از جریمه های سنگین ماموران و بازرسان نیز در امان بوده و هزینه های خرید تجهیزات ایمنی ساختمان را جبران نمایید.

ایمن ترافیک کالابه عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا