سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری در ایران است. این برند تلاش دارد محصولاتی با کیفیت مناسب را تولید نموده و به صورت بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ایجاد فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا توانسته است قدم های مثبتی در این زمینه بردارد. فروش آنلاین محصولات و ارسال آن به محل از جمله مزایا این سایت است. بیشتر تجهیزات موجود در این سایت نیاز به نصب دارند. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصابان ذبده این شرکت در محل حاضر شده و با زیر سازی اصولی محصولات را نصب نمایند.گارانتی کیفیت کالا و سلامت کالا ارائه شده توسط شرکت نشاندهنده کیفیت مناسب محصولات این برند ایرانی است.درادامه شما را بیشتر با محصولات و تنوع آنها آشنا خواهیم نمود.

تجهیزات ترافیکی

همانطور که می دانید نصب اصولی و درست تجهیزات ترافیکی باعث کاهش تصادفات رانندگی خواهد شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی، کله قندی، تابلو ترافیکی، انواع چراغ راهنماییو رانندگی، سرعتگیر، بشکه ترافیکی و نیوجرسی می باشد. استوانه و کله قندی تولید شده در این برند در سایزهای استاندارد تولید شده و در انواع کف لاستیکی، قبلا دار، زنجیر دار و شبرنگ دار به فروش می رسد. تابلو ترافیکی از ورقه های فلزی و در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و در فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد. چراغ راهنمایی و رانندگی در مدل های تک خانه، دوخانه، سه خانه و جهت نما در مدل هایچراغ راهنمایی سولار، چراغ راهنمایی ال ای دی، چراغ راهنمایی لامپی به فروش می رسد. بشکه ترافیکی این برند در ابعاد مختلف و در مدل های در دار و شبرنگ موجود می باشد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به این سابت به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی با دو هدف ایجاد راحتی و حفظ امنیت طراحی و تولید می شوند. ایمن ترافیک نیز با نیاز سنجی از کارگران و کارفرمایان به تولید انواع لباس کار، کفش کار، کلاه کار و دستکش کار اقدام نموده است. لباس کارهایی در مدل های کاپشن و شلوار، دو بنده و یکسره و روپوش تولید شده در این برند از پارچه های مختلف هستند. کفش کار تولید شده در این برند از چرم ایرانی و با کیفیت دوخته شده و در پنجه اکثر آنها از پنچه فولادی استفاده شده است. کلاه کار در این برند با الگو برداریاز برندهای مطرح دنیا انجام شده است. تنوع مناسبی از انواع کلاه ایمنی را در این فروشگاه اینترنتی خواهید یافت. دستکش ایمنی در این برند در مدل های مختلف و با استفاده از متریال مقاوم همچون چرم ایرانی، پلاستیک لاتکس و PVC  ، و زنجیر فلزی ساخته شده اند. با بازدید از سایت ما اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

مبلمان شهری جهت آسایش و رفاه حال شهروندان و همچنین زیبا نمودن شهر طراحی و تولید می شود. مبلمان شهری شامل آیتم هایی همچون نیمکت پارکی، گلدان  شهری، لوازم ورزشی پارکی و تاب سرسره پارکی می شود. گلدان شهری تولید شده در این برند در مدل های فایبر گلاس، بتنی، سیمانی، سنگی و کامپوزیت می باشد. نیمکت پارکی فلزی، بتنی، سیمانی، چوبی و فلزی در مدل های متفاوت در این برند ساخته می شود. لوازم ورزشی تولید شده از آلیاژ فولاد ساخته شده و رنگ الکترواستاتیکی آن ماندگاری آن را افزایش داده است. تاب سرسره پارکی در ابعاد مختلف و به کمک پلاستیک و فلز ساخته شده است. تاب سرسره ویلایی نیز می تواند زینت بخش باغ و ویلا و یا حتی حیاط منزل شما باشد. با تماس با مشاوران ما می توانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و خرید بهتری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا