سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

  6 مدل از تاب سرسره های پارک های جهان

تاب سرسره جزء جدا نشدنی از پارک در جهان است. به عبارتی می توان گفت که یکی از دلایل رفتن به پارک، بازی بچه ها با تاب و سرسره است. از این رو طراحان تاب سرسره در جهان تلاش دارند با ارائه ایده های نو و طراحی تاب سرسره های خاص نام خود را در بین بهترین پارک های جهان ثبت نمایند. تاب و سرسره پارک اصولا از فلز، چوب و یا پلاستیک پلی اورتان ساخته می شود. گاه  می توان در قسمت بازی یک پارک تاب سرسره هایی از فلز، پلاستیک و چوب را به صورت ترکیبی دید. دقت در انتخاب متریال در ساخت تاب سرسره اهمیت زیادی دارد چرا که باید ایمنی بچه ها حین بازی حفظشود، تاب سرسره ماندگاری و استحکام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند و زیبایی و جذاب بودن پارک نیز در نظر گرفته شود. تمام این مسائل در طراحی تاب سرسره خاص جهان رعایت شده است. در ادامه شما را با 6 مدل تاب سرسره خاص در جهان آشنا می نماییم.

1. پارک هریسونبورگ در ویرجینیا

این پارک توانسته است رویای کودکان معلول را به حقیقت برساند. این پارک بازی به شکلی طراحی شده است که کودکان معلول نیز بتوانند به راحتی در آن بازی کنند. تاب سرسره پلاستیکی و چوبی در این پارک بیشتر به چشم می خورد. قیمت تاب سرسره پلاستیکی نسبت به انواع فلزی پایین تر است اما در این پارک پلاستیک به جهت بالا بردن ایمنی کودکان معلول، بهترین انتخاب می باشد. قالب پذیری پلاستیک به طراحان این اجازه را می دهد که انواع تاب سرسره را در اندازه های مختلف و در اشکال مختلف طراحی نمایند.

2. پارک وستچستر در لس آنجلس

در این پارک بازی، بچه های می توانند خود را در میان دریا تصور نمایند. طراحان این پارک تمام تلاش خود را نموده اند تا کودکان بتوانند خود را یک ملوان و یا ناخدای کشتی تصور کرده و کشتی خود را از طوفان دریا نجات دهند. در این پارک تاب سرسره فلزی بیشتر استفاده شده است. قیمت تاب سرسره فلزی نسبت به دیگر انواع بیشتر است اما ماندگاری بالای آن، خرید تاب سرسره فلزی را مقرون به صرفه می نماید. یکی از مشکلات تاب سرسره فلزی گرم شدن بیش از اندازه آن در هوای گرم است. از این رو طراحان پارک وستچستر از سایه بان هایی استفاده نموده اند تا کودکان بتوانند به راحتی در ظهر تابستان در این پارک بازی نمایند. استفاده از کف پوش پارکی آبی رنگ در کف پارک بازی و قسمت های شن و ماسه در قسمتی از پارک به کودکان کمک می کند بیشتر خیال بافی نمایند.

در ادامه این مقاله بزرگترین و جذابترین پارک بازی در جهان را به شما معرفی می نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا