سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

  6 مدل از بهترین نیمکت پارک جهان

نیمکت پارکی که جزء مهمی از مبلمان شهری است، فرصتی ایجاد می کنند که افراد بتوانند ساعتی زیر سایه درختان نشسته و استراحت نمایند. طراحان نیمکت پارکی در دنیا از این وسیله استفاده نموده و هنر خود را به نمایش می گذارند. به این شکل افراد در ساعاتی که مشغول تماشای اطراف هستند و استراحت می کنند می توانند از زیبایی محلی که روی آن نشسته اند نیز لذت برده و با دیگر دوستانشان تصویریادگاری ثبت کنند. در ادامه سعی داریم 6 مدل از بهترین نیمکت پارک جهان را به شما معرفی نماییم.

1.نیمکت پارکی چوبی

از قدیمی ترین انواع نیمکت پارک باید به نیمکت چوبی اشاره نماییم. این  نیمکت ها در گذشته چهارچوب فلزی داشته و در برابر عوامل محیطی چندان مقاومت نداشتند. اما امروزه تولید کنندگان انواع نیمکت پارکی به واسطه استفاده از چوب پلاست طراح های خارق العاده زیبایی ابداع نموده و محیط پارک و ویلاها را متفاوت می نمایند. از زیباترین انواع نیمکت پارک چوبی می توان نیمکت چوبی قرار داده شده در پارک ملی نیویورک اشاره نماییم. این نیمکت ها در برابر دریاچه بسیار زیبا قرار داده شده و محل قرار دادن آن ویوی بسیار زیبایی در اختیار شما قرار می دهد. با اینکه محیط قرار گیری آن مرطوب است طراحان نگرانی بابت پوسته پوسته شدن چوب آن ندارند. استفاده از چوب پلاست در ساخت این نیمکت آن را در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاوم نموده است. استفاده از چوب پلاست در ساخت نیمکت چوبی مقاومت آن را افزایش داده و هزینه تعمیر و نگهداری انواع نیمکت را کاهش می دهد.

2.نیمکت سیمانی

نیمکت سیمانی نیز به دلیل قالب پذیر بودن سیمان فرصت مناسبی برای نمایش هنر طراحان انواع نیمکت پارک است. از جمله زیباترین نیمکت سیمانی پارکی که در دنیا مثال زدنی است، نیمکت پارک گویل در بارسلونا است. این نیمکت ها سیمانی به کمک سرامیک ها رنگی تزئین شده و زیبایی فوق العاده ای به وجود آورده است. از مهمترین ویژگی های نیمکت سیمانی مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و سنگین بودن آنها می باشد. خرید نیمکت سیمانی برای نصب آن در شهر و حتی باغ و ویلا پیشنهاد می شود. این مدل نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری چندانی ندارد و قیمت نیمکت پارک سیمانی نسبت به دیگر انواع نیمکت مناسب تر خواهد بود.

در شهرهای بزرگ دنیا از نیمکت های بسیار زیبایی استفاده می شود که در ادامه سعی می نماییم شما را با بهترین آنها آشنا نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا