سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

خرید لوازم ورزشی پارکی

دستگاه اسکی فضایی پارک ، برای بالا بردن ضربان قلب و تقویت مفاصل، دستگاهی کامل است. از ویژگی های دیگر این دستگاه ورزشی داخل پارک می توان به: تقویت همزمان اندام های بالاتنه و پایین تنه، عضلات کمر، تقویت قلب و ریه، تقویت عضلات پشت و گردن و در نهایت بهبود رماتیسم و سایر بیماری های مفصلی، اشاره کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

قرار گیری میز شطرنج پارکیدر هوای آزاد موجب می شود که بدنه ی این وسایل ورزشی پارکی در ارتباط مسقیم با نور خورشید.و بارش باران قرار بگیرد. جنس مرغوب و با کیفیت این محصول موجب شده.تا فارغ از هر نوع آب و هوایی از این  شطرنج پارکی در هر مکانی بهره مند شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لوازم ورزشی و بدنسازی پارکی دوچرخه دست و پا از جنس فلز آهن ساخته شده و به منظور افزایش مقاومت و ماندگاری در بازه زمانی طولانی مدت، از روکش رنگ الکترواستاتیک استفاده می نماید. وسایل ورزشی پارکی با استفاده از شن و ماسه و یا بتن ریزی بر روی سطح زمین قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه بدنسازی پارکی قایقرانی، وسیله ای است که در اماکن تفریحی و فضای باز مانند پارک ها، بسیار مورد استفاده افراد میانسال و کسانی که دچار گرفتگی عضلات کمر هستند قرار می گیرد. همچنین با حرکات مشابه پارو زدن عضلات پشت، بازو و ساعد را تقویت می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

میز شطرنج بتنی جزء وسایل ورزشی شهری محبوب در میان اقسام مردم می باشد. این بازی محدودیت سنی ندارد و معمولاً افرادی که به بازی های فکری علاقه‌مند هستند، جذب آن می شوند.گذراندن وقت در یک فضای باز همراه با میز شطرنج پارکی خاطرات به یاد ماندنی و شیرینی را برای افراد رقم میزند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه گام زن پارکی، گزینه ای ایده آل برای نصب در فضاهای سبز، بوستان ها، پارک ها، بلوارها و معابر وسیع است. دسترسی به وسایل ورزشی پارکی برای عموم مردم، این امکان را برای تمامی افراد مهیا می کند تا بتوانند به روش صحیح و علمی به انجام حرکات ورزشی بپردازند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا