سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

خرید نیمکت پارکی

انعطاف پذیری فلز در هنگام ساخت نیمکت فلزی پارکی، باعث می شود تا طرح های گوناگونی را بتوان بر روی آن اجرا کرد. اجرای طرح های متناسب با محیط، نکته ی قابل توجهی است که در انتخاب و ساخت نیمکت پارکی فلزی، باید ملاحظه شود.خرید نیمکت فلزی پارک به صورت اینترنتی، این مزیت را برای شما به همراه دارد که به سادگی و در هر موقعیتی می توانید، محصولات مختلف را بررسی و انتخاب کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت پارکی چدنی به دلیل تاثیری که بر جلوه ی شهر دارد، می تواند حالتی آرام بخش و زیبا برای محیط ایجاد کند، چرا که این جا، محل تلاقی صنعت و هنر است. به این ترتیب، نیمکت فلزی پایه چدنی، بهترین انتخاب برای پروژه هایی است که به زیبایی در کنار کاربرد اهمیت می دهند. در عین حال نیمکت پارکی چدنی ، برای فضای سبز مجتمع های مسکونی و تجاری، پارک ها، ویلاها، باغ ها و اماکن تاریخی بسیار مناسب است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت بتنی پارک در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و دچار فرسایش و پوسیدگی نمی شود. محصول نام برده مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه اجسام داشته و همچنین ضد تخریب می باشد. نیمکت بتنی، براساس نیاز مشتریان در اندازه های تک نفره یا چند نفره تولید شده و در اختیار افراد قرار می گیرد. نیمکت های بتنی بدون نیاز به نصب، در محل مورد نظر قرار می گیرند. شما می توانید از نیمکت ها به راحتی به عنوان نیمکت ویلا نیز استفاده کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نوع ساختار و دسته های زیبا و تکیه گاه استاندارد این نیمکت پارکی باعث آسایش در هنگام نشستن بر روی این نیمکت فلزیمی شود و با نشستن برروی این نیمکت به هیچ عنوان احساس ناراحتی نخواهید کرد.از نیمکت شهری علاوه بر پارک ها و فضای باز شهری می توان در فضای بیرونی بیمارستانها و مجتمع های مسکونی و تجاری نیز استفاده کرد و وجود این نیمکت ها در فضای سبز بسیار واجب است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت فلزی پارکی در گروه مبلمان و تجهیزات شهری قرار داشته و به عنوان محیطی برای استراحت و آرامش افراد در مکان های عمومی از جمله پارک ها ، فضای سبز، منازل مسکونی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.تمامی قسمت های نیمکت فلزی طرح سنتی به جز قسمت نشیمن گاه آن ، از جنس آهن ساخته شده و با استفاده از مدرن ترین دستگاه های جوشکاری و پرس کاری بهم متصل می شود. این محصول از روکش رنگ الکترواستاتیک برای جلوگیری از زنگ زدگی و مقاومت در برابر گرد و غبار استفاده می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت چوبی پایه فلزی دارای نشیمن گاه چوبی بوده و موجب راحتی افراد در هنگام نشستن می شود. این محصول از پایه های فلزی تولید می شود که مقاومت و دوام نیمکت چوبی را در برابر وزن افراد تضمین می نماید.در نیمکت چوبی پارکی آب نفوذ نکرده و رنگ استفاده شده بر روی چوب ، از رطوبت درون نیمکت جلوگیری می کند به همین دلیل بدنه نیمکت چوبی پوسیده نخواهد شد. نیمکت چوبی پارکی در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و دچار شکستگی و ساییدگی نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا