سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یکی از پرکاربردترین انواع لباس کار است. این محصول در دو فرم کاپشن شلوار و پیراهن شلوار تولید می شود. در قسمت جلویی انواع کاپش شلوار این لباس، زیپ تعبیه شده است و دارای یک جیب بر روی سینه و دو جیب در قسمت های جانبی می باشد. قسمت کمر در شلوار این لباس به صورت کشدار است. این موضوع امکان تنظیم سایز کمر را برای کاربران به وجود می آورد. طراحی و ضخامت لباس به گونه ای است که از نفوذ آلودگی های محیط کار به داخل لباس جلوگیری می کند. با استفاده از این لباس می توانید تمام قسمت بدن خود را در مقابل نفوذ آب و مواد نفتی و ... محافظت نمایید.

در تهیه این محصول از پارچه فلامنت کجراه استفاده شده است. البته درصدی پنبه و پلی استر نیز در تهیه آن به کار می رود. متریال به کار رفته در تهیه لباس کار ایران خودرو، باعث شده تا لباس وزن سبکی داشته باشد و از عرق کردن کاربران حین کار جلوگیری شود. با توجه به ضخامت پارچه و ماندگاری آن، این لباس دارای طول عمر بالایی است.قیمت لباس کار ایران خودرو بر اساس دو فاکتور تعیین می شود. یکی قیمت پارچه کجراه و دیگری درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در آن. با توجه به آن چه گفته شد، شما می توانید از این لباس کار، در صنایع مختلفی نظیر صنایع خودرو سازی، پتروشیمی، ساختمان سازی و ... استفاده کنید.

لباس کار ایران خودرو در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود و افراد بسته به کار و سلیقه ای که دارند می توانند آن را تهیه کنند. اگر قصد خرید لباس کار ایران خودرو دارید، می توانید از محصولات فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن کنید. کارشناسان فروش این مجموعه با ارائه مشاوره های مفید، شما را در خرید لباس کار مناسب راهنمایی خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا